Klantenservice

AFLEVERING

Levertijden

Bij alle artikelen, welke staan vermeld in onze webshop, staat een levertijd aangegeven. Indien het artikel of de artikelen op bij ons voorraad zijn en deze op werkdagen voor 17:00 uur besteld en betaald zijn, zal het artikel diezelfde dag worden verzonden. Over het algemeen worden de artikelen een dag na verzending bij u afgeleverd door PostNL, door eventuele vertraging kan de aflevering oplopen tot drie werkdagen. Hier hebben wij helaas geen invloed op.

Levering bij meerdere artikelen

Wanneer u meerdere artikelen in een keer bestelt doen wij ons best om, indien mogelijk, deze artikelen tegelijk bij u te laten bezorgen. Echter kan het soms voorkomen dat sommige artikelen niet op voorraad zijn of nog op de markt moeten verschijnen. De bestelling wacht op verzending totdat alle artikelen op voorraad zijn. Houd hier rekening mee als u een bestelling plaats. Indien u toch wenst dat uw bestelling (welke uit meerdere niet op voorraad zijnde artikelen bestaat) wilt versturen, dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen. De extra kosten voor verzending bedragen 4,00 euro per keer.

Volgen van uw bestelling

U kunt de status van uw bestelling vinden in uw account. De status zal eveneens per e-mail aan u worden bevestigd.

Verzending

Uw bestelling wordt bezorgd door PostNL. Op het moment dat uw bestelling verzonden wordt ontvangt u hiervan een e-mail.

Vertraging tijdens verzending

In uitzonderlijke gevallen doet DHL er enkele dagen over de bezorging van een bestelling. Als uw bestelling in uw account de status ‘verzonden’ heeft maar u deze nog niet heeft ontvangen, houd er dan rekening mee dat het tot twee werkdagen kan duren voordat u uw bestelling ontvangt. Heeft u uw bestelling twee werkdagen nadat hij is verzonden nog niet ontvangen, neem dan contact op met onze Klantenservice. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken wij u vriendelijk uw bestelnummer en track en trace nummer te vermelden in uw e-mail.

Verzendkosten

BillGames rekent  € 1.49 verzendkosten indien de aflevering van de bestelling plaatsvind binnen Nederland en als het in een brievenbus past. Bij verzending van een bestelling naar België en Duitsland bedragen de verzendkosten € 5.75 voor Engeland € 6.75 per bestelling ongeacht of het in een brievenbus past of niet.

Pre-orders

Indien uw bestelling om een zogenaamde pre-order gaat, doen wij ons best om het product op de officiële releasedatum te leveren. Wij houden voor het leveren de Europese releasedatum aan.

    • Staat een bepaalde game of accessoire die u zoekt niet op onze website? Neem dan gerust contact met ons op! Wij kunnen veel producten op aanvraag voor u bestellen, zoals speciale uitvoeringen van een game of Japanse/Amerikaanse titels.

RETOURNEREN

Indien u uw bestelling of een deel van uw bestelling wilt retourneren is dit mogelijk.

Retourvoorwaarden (games):

Wanneer u een of meerdere artikelen zou willen retourneren dient u zich ervan bewust te zijn dat het retourneren van de artikelen dient te voldoen aan de volgende voorwaarden: 

- De verpakking van het artikel of de artikelen is/zijn niet geopend en gebruikt.

- De verpakking van het artikel is niet beschadigd.

- Binnen 14 dagen nadat u het artikel heeft ontvangen heeft u contact met ons opgenomen en heeft u van BillGames een bevestiging van dit contact per e-mail ontvangen.

- Uitsluiting van recht van retour zijn alle digitaal gekochte producten.

Retourvoorwaarden (accessoires):

Let op: Wanneer u een of meerdere artikelen wil retourneren dient u zich er bewust van te zijn het retourneren van het artikel/de artikelen dient te voldoen aan de volgende voorwaarden:

- De verpakking van het artikel of de artikelen is/zijn niet geopend en gebruikt.

- Binnen 14 dagen nadat u het artikel heeft ontvangen heeft u contact met ons opgenomen en heeft u van BillGames een bevestiging van dit contact per email ontvangen.

- Indien de levering beschadigd is hoeft u niets te retourneren. U dient direct binnen 24 uur contact op te nemen met onze klantenservice.

      Retourvoorwaarden (Kosten):

    - BillGames hanteerd bij ALLE annuleringen door de Klant 4 euro kosten in rekening.

    - Uitzondering van gestelde kosten zijn alleen van toepassing indien BillGames  niet juist heeft gehandelt (fouten).


VRAGEN

Voor vragen kunt u contact opnemen met BillGames via de contactpagina. Onze medewerkers helpen u graag verder.

 

KLACHTEN

Indien u een klacht heeft richting BillGames dient u contact met de klantenservice op te nemen. Indien uw klacht na contact te hebben gehad met onze klantenservice niet is verholpen, dan kunt u dat schriftelijk indienen bij BillGames.
Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en ordernummer naar:


BillGames
T.a.v. Afdeling klachten
Postbus 623
1200 AP Hilversum

Zodra we uw brief met de klacht hebben ontvangen, sturen wij u daar per e-mail een ontvangstbevestiging van. Een definitief antwoord ontvangt u binnen zeven kalenderdagen na dagtekening van de ontvangstbevestiging.